مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

هتل دلشکستگی

Heartbreak Hotel

هتل دلشکستگی


از وقتی که معشوقم مرا ترک کرده

مکان جدیدی برای اقامت یافته ام

که در انتهای خیابان تنهایی
 

ودر هتل دلشکستگی قرار دارد  


دقیقا من بسیار تنها خواهم بود عزیزم

  

بله من بسیار تنها هستم

من آنقدر تنها خواهم بود که گویی در انتظار مرگم 


اگر چه این هتل همواره پر از مردم است
 

.

هنوز میتوانی اطاقی در آن پیدا کنی
 

برای عاشقان دل شکسته 
 

که در آن از دلتنگی گریه کنند
 

دقیقاآنها بسیار تنها خواهند بود
 

دقیقاآنها بسیار تنها خواهند بود بله آنها بسیار تنها خواهند بود

 

 

.آنها آنقدر تنها خواهند بود که گویی در انتظار مرگند
 

,

اکنون اشک از چشمان پیشخدمت هتل جاری شده
 

 

دفتر دار هتل لباس سیاه پوشیده
 

آری آنها مدتهای مدید در خیابان تنهایی بوده اند
 

و هرگز و هرگز به گذشته نظر نمی افکنند

 

,

خوب حالا اگر معشوقت تو را ترک کرده
 

 

و داستانی برای گفتن داری
 

 

قدم زنان به انتهای خیابانتنهایی به هتل دلشکستگی برو 

,

جایی که در آن خواهی بود بسیار تنها خواهی بود
,

بله تنها خواهی بود

آنچنان تنها که گویی انتظار مرگ را می کشی
 


سلام دوستان 

امروز که این شعر رو پست کردم اصلا تو موقعیت خوبی نیستم 

ولی بد جوری دلم برای الویس تنگ شده بود 

الویس دوستت دارم 

ژیلا 

منبع:وبلاگ ژیلا جون

بازگشت به سیاهی

نمیدونم چی بگم  

خیلی دیر کردم بازم جا موندم لعنت به من که تا این حد غافل بودم  

نمیتونم چیزی در موردش بگم بگم چون همه میدونیم که کی بود 

اما حالا دیگه اینجا نیست 

 

خیلی دوستش داشتم صداش موهاش چشماش سایه ی کشیده وپر رنگی که 

همیشه پشت چشماش بود

فکر نمیکردم اینقدر زود بره 

  

و حالا... 

تولد:14 سپتامبر1983 

پایان:23جولای2011

Amy Winehouse I love you