مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

هتل دلشکستگی

Heartbreak Hotel

هتل دلشکستگی


از وقتی که معشوقم مرا ترک کرده

مکان جدیدی برای اقامت یافته ام

که در انتهای خیابان تنهایی
 

ودر هتل دلشکستگی قرار دارد  


دقیقا من بسیار تنها خواهم بود عزیزم

  

بله من بسیار تنها هستم

من آنقدر تنها خواهم بود که گویی در انتظار مرگم 


اگر چه این هتل همواره پر از مردم است
 

.

هنوز میتوانی اطاقی در آن پیدا کنی
 

برای عاشقان دل شکسته 
 

که در آن از دلتنگی گریه کنند
 

دقیقاآنها بسیار تنها خواهند بود
 

دقیقاآنها بسیار تنها خواهند بود بله آنها بسیار تنها خواهند بود

 

 

.آنها آنقدر تنها خواهند بود که گویی در انتظار مرگند
 

,

اکنون اشک از چشمان پیشخدمت هتل جاری شده
 

 

دفتر دار هتل لباس سیاه پوشیده
 

آری آنها مدتهای مدید در خیابان تنهایی بوده اند
 

و هرگز و هرگز به گذشته نظر نمی افکنند

 

,

خوب حالا اگر معشوقت تو را ترک کرده
 

 

و داستانی برای گفتن داری
 

 

قدم زنان به انتهای خیابانتنهایی به هتل دلشکستگی برو 

,

جایی که در آن خواهی بود بسیار تنها خواهی بود
,

بله تنها خواهی بود

آنچنان تنها که گویی انتظار مرگ را می کشی
 


سلام دوستان 

امروز که این شعر رو پست کردم اصلا تو موقعیت خوبی نیستم 

ولی بد جوری دلم برای الویس تنگ شده بود 

الویس دوستت دارم 

ژیلا 

منبع:وبلاگ ژیلا جون

نظرات 9 + ارسال نظر
ژیلا یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 http://elvislives.persianblog.ir

ممنون عارفه جان از حضورت و از لطفت. در مورد نظری که داده بودی باید بگم که در گوشه سمت چپ صفحه منویی رو میبینید شامل یک سری صفحات. یکی از اون صفحه ها (موسیقی الویس) نام داره. از اونجا به لیریک آهنگها و همچنین دانلود آهنگهایی که تابحال گذاشته شده دسترسی دارید. در مورد آهنگ love me tender هم چشم. در لیست انتظار آهنگهای درخواستی گذاشتمش و بزودی برای دانلود میزارمش

سلام ژیلا جان
همچنین ممنون از راهنماییت باید همین الان همه رو دانلود کنم
درمورد اهنگlove me tender ممنون عزیز

نفیسه دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:06

سلام خیلی خوشحال شدم وقتی نظرتو خوندم دلم برات تنگ شده ایشالا زود بر میگردی نمیدونم چی بگم فقط خیلی خوشحالم اگه امکان نظر خصوصی داشت وبلاگت خیلی حرفا داشتم برات که بنویسم اما حیف فعلن بای

سلام عزیزم میدونم خوشحال شدی دل منم برات تنگ شده بود

مهران پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 http://www.sinalovermjj.blogfa.com

سلام دوست مایکلی.واقعا ناراحت میشم وقتی میبینم دوستانم در وضعیت خوبی نیستند.همواره برایتان آرزوی شادابی دارم.
متن بسیار زیبایی بود.منو تحت تاثیر قرار داد.
راستی به روز هستم.خوشحال میشم سر بزنید.

سلام مهران جان
ممنون از حس همدردیت ممنون از همه چی
حتما الان میام

فاطمهMJ شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:37 http://thekingofmyheart.blogfa.com/

7eleven چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:19 http://www.mj7eleven blogfa..com

salam duste khubam
mamnun az inke be ma sar zadi
rasi tabadol ilinki baese khorsandie
man shomaro ba che esmi link konam?????C

سلام دوستان خوبم
ممنون که سر زدین
با هر اسمی که راحتین

مهران پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:45 http://www.sinalovermjj.blogfa.com

سلام عارفه خانم.از جواب هایی که دادید مشخصه حس وحال خوبی دارید و کم کم برای تولد مایکل آماده میشید.
با یه موضوع متنوع آپم.خوشحال میشم سر بزنید.

سلام مهران جان ممنون از لطفتون
اره وقتی به اون روز بزرگ فک میکنم ده سال جوون تر میشم
حتما دوست خوبم میخوام بدونم این موضوع متنوع چیه

sara دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 http://saramichael.blogfa.com

مرسی از حضورت

جیم.جیم. چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:31

این نظرا رو میخونم واقعا خوشحال میشم دوست خوب من!!

پس فکر کردی دوست به چی میگن عزیزم

مهسا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 http://paeezsabz10.blogfa.com/

سلام مرسی لینک شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد