مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

۲۹اگوست...

دو شبح

ریشه ها در خاک
ریشه ها دراب
ریشه ها در فریاد
.
شب از ارواح سکوت سرشار است
و دست های که ارواح را میرانند
 و دست هایی که ارواح را به دور
به دوردست
می تارانند.
.
-دو شبح در ظلمات
تا مرزهای خستگی رقصیده اند

-ما رقصیده ایم
ما تا مرزهای خستگی رقصیده ایم

-دو شبح در ظلمات
در رقصی جادویی خستگی ها را باز نموده اند

- ما رقصیده ایم
ما خستگی ها را باز نموده ایم.
.
شب از ارواح سکوت
                        سرشار است
ریشه ها
         از فریاد و
رقص ها
         از خستگی.

.......................................                      
تولدت مبارک دوست خوبم
میدونم یکی دوسالی هست که تولدت رو با اون اسمونی ها
جشن میگیری امیدوارم بهت خوش بگذره
فقط یه گوشه ای چشمی هم به ما نشون بده
.
تنها دارای من قلب کوچیک منه اونم تو این روز مال تو تقدیم به
تو چون تو ازش خوب مراقبت میکنی و نمیذاری بشکنه
.
هنوز منتظر نشونه هستم میدونی که....
هنوز منتظرت هستم هم من هم پروانه ها قاصدکها درختها و ستاره ها و رودخانه...
همه همون جای همیشگی یادت که نرفته؟
بزار بگم:
ادرس: قلب عاشق ناکجا اباد تپه شاپرکها!!!
منتظرتم!
.
زادروزت مبارک دوست من...
تولدت مبارک مایکل...
53سالگیت مبارک عشق من!

نظرات 4 + ارسال نظر
sara سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 http://saramichael.blogfa.com

سلام به عارفه عزیز و مهربون
امیدوارم خوب باشی
تولد عشق رو بهت تبریک میگم
خیلی زیبا نوشتی و جملات توصیف پذیر بود
هر چی درباره اون فرشته بگیم و از خوبیاش بگیم کم گفتیم
خدا دوستش داشتو بردش
نمیخواست بیشتر تو این دنیا آدما اذیتش کنن
نگران نباشیم ما هم روزی پیشش میریم
موفق باشی دوستم پیشه منم بیا

سلام سارا جون خوبی
منم تولد بهترین انسان رو بهت تبریک میگم
ممنون عزیزم نظر لطفته گلم
اره ماهم یه روز میریم پیشش اما کی؟
خیلی دلم براش تنگ شده

مهران سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:50 http://www.sinalovermjj.blogfa.com

سلام عارفه خانم.تولد این عزیز دل هممون رو بهتون تبریک میگم.
متن خیلی قشنگی رو نمایش دادید.
من مطمئم مایکل خیلی خوشحاله.خوشحال تر از همیشه.
اما ما هم خوشحال هم ناراحت خوشحال چون تولد بهترین و خوبترین انسان تو دلامونه اما حیف دیگه نمیتونیم براش کیک بخریم و شمع هارو خودش فوت کنه...
حیف...حیف...

سلام مهران جان
ممنون از از لطفت
اره دوست خوبم دیگه نمیتونیم براش کیک بخریم و انتظار داشته باشیم ارزو کنه و بعد شمعها رو فوت کنه

فاطمهMJ پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:07 http://thekingofmyheart.blogfa.com/

سلام عارفه ی گل...
ببخشید از دیر اومدنم..خیلی خیلی سرم شلوغه عزیزم..
به هر حال هیچوقت که دیر نیست...
مبارکه تولد عشقمون...

سلام ابجی گلم
خواهش میکنم بابا این چه حرفیه
درسته هیچ وقت دیر نیست گلم منم تولد بزرگترین عشق رو بهت تبریک میگم

مهران سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:06 http://www.sinalovermjj.blogfa.com

سلام عارفه خانم.چطورید؟
با نظر سنجی مایکلی به روزم.دوست دارم حتما شرکت کنید.پس نا امیدم نکنید!

سلام مهران جان
چشم حتما شرکت میکنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد