مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

اتاق آبی

اتاق آبی

اتاق آبی خالی افتاده بود.هیچ کس در فکرش نبود.نیرویی تاریک مرا به اتاق آبی می برد.گاه میان بازی

اتاق آبی صدایم می زد . از هم بازی ها جدا میشدم میرفتم تا میان اتاق آبی بمانم و گوش بدهم.چیزی در من

شنیده می شد .مثل صدای آب که خواب شما بشنود.جریانی از سپیده دم چیزها از من می گذشت و در من به

من می خورد.چشمم چیزی را نمی دید.به سبکی پر می رسیدم و در خود کم کم بالا میرفتم و حضوری کم کم

جای مرا می گرفت حضوری مثل وزش نور.وقتی این حالت ترد و نازک مثل یک چینی ترک می خورد

از اتاق آبی می پریدم بیرون.می دویدم میان شلوغی اشکال... 

بقیشو خودتو دنبال کنید خیلی قشنگه! 

.

جهنم سرگردان

شب را نوشیده ام

وبر این شاخه های شکسته می گریم

مرا تنها گذار

ای چشم تب دار سرگردان!

مرا با رنج بودن تنها گذار.

مگذار خواب وجودم را پرپر کنم

مگذار از بالش تاریک تنهایی سر بردارم

و به دامن بی تار و پود رویاها بیاویزم

سپیدی های فریب

روی ستون های بی سایه رجز می خوانند

طلسم شکسته خوابم را بنگر

بیهوده به زنجیر مروارید چشمم آویخته.

او را بگو

تپش جهنمی مست!

او را بگو:نسیم سیاه چشمانت را نوشیده ام.

نوشیده ام که پیوسته بی آرامم.

جهنم سرگردان!

مرا تنها گذار.

سهراب سپهری

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 16:11 http://www.sinalovermjj.blogfa.com

سلام آبجی عارفه خوبی؟
ممنون از ایمیل که دادی.برای منم تو وبلاگمون هست.
به به...خیلی آپتون قشنگ بود.فوری عاشقش شدم.
به ما نگاه نکنید دیر به دیر آپ می کنیم.
ما منتظر پست های خوشگلتونیماااااااااااااااااا...
موفق باشی

سلام داشی ممنون شما خوب باشید ما هم خوبیم
لطف داری عزیزم منم منتظر پست های جدیدتم

مهران سه‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:21 http://www.sinalovermjj.blogfa.com

سلام آبجی عارفه.خوبی؟
برای دومین بار که اومدم بازنم این متن که با اون سلیقه عالیت انتخاب کردی خوندم و کیف کردم.
بیا با یه خبر باحال و شاد کننده اومدیم پستی کردیم.بیای متوجه میشی.
منتظرم.
موفق باشی.forever

واوو
سلام ممنون شما خوبین؟
لطف داری داش
خوبه چشم الان میام

ایران پور دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:09

سلام منتظر پست هات هستیم ! کارت حرف نداره عارفه خانوم اگه وقت کردی و دوست داشتی از اون نوشته های خوشگلت بازم بذار تو بلاگ شعرایی که در مورد مایکل هستند که شما نوشتید عشقمو به مایکل دوبرابر میکنه !

سلام عزیزم
ممنوم
باشه حتما یادم میمونه چی گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد