مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

بازگشت به سیاهی

نمیدونم چی بگم  

خیلی دیر کردم بازم جا موندم لعنت به من که تا این حد غافل بودم  

نمیتونم چیزی در موردش بگم بگم چون همه میدونیم که کی بود 

اما حالا دیگه اینجا نیست 

 

خیلی دوستش داشتم صداش موهاش چشماش سایه ی کشیده وپر رنگی که 

همیشه پشت چشماش بود

فکر نمیکردم اینقدر زود بره 

  

و حالا... 

تولد:14 سپتامبر1983 

پایان:23جولای2011

Amy Winehouse I love you 

  

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:19 http://www.sinalovermjj.blogfa.com

سلام.اصلا باورم نمیشهتوی ۲۸ سالگی چطوری؟کاشکی میگفتی چطوری اتفاق افتاده.
بالاخره آپ شدم.سری به ما بزنید.

سلام
اره باورش کمی سخته اصلا سنی نداشت
احتمال داره به خاطر مصرف بیش از حد داروی خواب اور باشه اون طور که من شنیدم ۴تا قرص خواب اور قوی قبل از خوابش خورده که...

مهرانا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:49 http://www.michaelmana.blogfa.com

عارفه جان
اگرچه با این هنرمند آشنایی چندانی ندارم، اما برایش متاسف شدم، چراکه سن چندانی نداشت..!!

اگر دوست داشتی به من سر بزن... راستی نشانی جدید وبلاگ را لینک کن: www.michaelmana.blogfa.com
و مرا با اسم Michael Mania لینک کن.

اره دوست من خیلی جوون بود (خیلی دوستش داشتم)
(اگر دوست داشتی به من سر بزن... راستی نشانی جدید وبلاگ را لینک کن: www.michaelmana.blogfa.com
و مرا با اسم Michael Mania لینک کن.)
باشه عزیزم حتما

جیم.جیم. یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:20

آره طفلی بیچاره ایمی جوون مرگ شد...
R.I.P Mrs.Amy

اره عزیز خیلی جوون بود

مهسا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 http://paeezsabz10.blogfa.com/

سلام عارفه جووووووووووووون خوبی ؟
مرسی که بهم سر زدی
ایشالله خوشبخت بشید راستی با تبادل لینک چه طوری؟
خبرم کن
بهم سر بزن

سلام مهسا جان ممنون عزیزم
حتما عزیزم چرا که نه؟

alireza شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 http://www.hamechiz001.blogfa.com

salaaaaaaam vebe khubi darid be maham sar be zanid ..rasti in ki hast???!!!!man k nemishnasam vali shabihe khanum lady gagast !!!! !!?

سلام ممنون که سر زدی
ایشونو نمیشناسید؟چه بد!
به نظر من ایمی صدبرابر بهتر از لیدی گاگاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد