مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

مایکل جکسون

MICHAEL JACKSON IS NOT DAED

تنها...

تنها شاهد اشکهای شبانه ام

همین صفحه ی سفید و جوهر سیاه است

هرگز نخواستم چشم نامحرم این لحظه های نا آشنا

فروریختن اشک را بر گونه هایم ببیند

همیشه بالش سکوت را

زیر سر هق هق تنهایی ام گذاشته ام

تا کسی صدایم را نشنود

اما تو

تو که از گریه های پنهانی من با خبری!

چه کنم

گاهی همین گریه های گهگاه

جای خالی تورا

در غربت ترانه هایم پر می کند

باور کن!

 

  

دوستت دارم

۲۹اگوست...

دو شبح

ریشه ها در خاک
ریشه ها دراب
ریشه ها در فریاد
.
شب از ارواح سکوت سرشار است
و دست های که ارواح را میرانند
 و دست هایی که ارواح را به دور
به دوردست
می تارانند.
.
-دو شبح در ظلمات
تا مرزهای خستگی رقصیده اند

-ما رقصیده ایم
ما تا مرزهای خستگی رقصیده ایم

-دو شبح در ظلمات
در رقصی جادویی خستگی ها را باز نموده اند

- ما رقصیده ایم
ما خستگی ها را باز نموده ایم.
.
شب از ارواح سکوت
                        سرشار است
ریشه ها
         از فریاد و
رقص ها
         از خستگی.

.......................................                      
تولدت مبارک دوست خوبم
میدونم یکی دوسالی هست که تولدت رو با اون اسمونی ها
جشن میگیری امیدوارم بهت خوش بگذره
فقط یه گوشه ای چشمی هم به ما نشون بده
.
تنها دارای من قلب کوچیک منه اونم تو این روز مال تو تقدیم به
تو چون تو ازش خوب مراقبت میکنی و نمیذاری بشکنه
.
هنوز منتظر نشونه هستم میدونی که....
هنوز منتظرت هستم هم من هم پروانه ها قاصدکها درختها و ستاره ها و رودخانه...
همه همون جای همیشگی یادت که نرفته؟
بزار بگم:
ادرس: قلب عاشق ناکجا اباد تپه شاپرکها!!!
منتظرتم!
.
زادروزت مبارک دوست من...
تولدت مبارک مایکل...
53سالگیت مبارک عشق من!